GfK: Skoro svaki drugi Slovenac kupuje u supermarketima

Bez autora
Jan 05 2012

Ukupno 47 posto građana Slovenije najviše novca za kupnju proizvoda svakodnevne potrošnje na mjesečnoj razini potroši u supermarketima. Slijede hipermarketi (20 posto), manje samoposlužne trgovine (20 posto) i diskontne trgovine (13 posto). Postotak osoba koje najveći broj kupnji obavljaju u diskontima povećao se u usporedbi s prethodnim mjerenjima. Ukupno 44 posto ispitanika kao glavni razlog za odabir određene trgovine navelo je njezinu blizinu. Na drugom su mjestu cijene (16 posto), a tek na četrnaestom (1 posto) ponuda proizvoda domaćih robnih marki.

GfK: Skoro svaki drugi Slovenac kupuje u supermarketimaUkupno 47 posto građana Slovenije najviše novca za kupnju proizvoda svakodnevne potrošnje na mjesečnoj razini potroši u supermarketima.

Slijede hipermarketi (20 posto), manje samoposlužne trgovine (20 posto) i diskontne trgovine (13 posto), pokazalo je istraživanje GfK-a. Postotak osoba koje najveći broj kupnji obavljaju u diskontima povećao se u usporedbi s prethodnim mjerenjima, komentira GfK.

Ukupno 44 posto ispitanika kao glavni razlog za odabir određene trgovine navelo je njezinu blizinu. Na drugom su mjestu cijene (16 posto), a tek na četrnaestom (1 posto) ponuda proizvoda domaćih robnih marki.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik