Ukupno 47 posto građana Slovenije najviše novca za kupnju proizvoda svakodnevne potrošnje na mjesečnoj razini potroši u supermarketima. Slijede hipermarketi (20 posto), manje samoposlužne trgovine (20 posto) i diskontne trgovine (13 posto). Postotak osoba koje najveći broj kupnji obavljaju u diskontima povećao se u usporedbi s prethodnim mjerenjima. Ukupno 44 posto ispitanika kao glavni razlog za odabir određene trgovine navelo je njezinu blizinu. Na drugom su mjestu cijene (16 posto), a tek na četrnaestom (1 posto) ponuda proizvoda domaćih robnih marki.
Ukupno 47 posto građana Slovenije najviše novca za kupnju proizvoda svakodnevne potrošnje na mjesečnoj razini potroši u supermarketima.
Slijede hipermarketi (20 posto), manje samoposlužne trgovine (20 posto) i diskontne trgovine (13 posto), pokazalo je istraživanje GfK-a. Postotak osoba koje najveći broj kupnji obavljaju u diskontima povećao se u usporedbi s prethodnim mjerenjima, komentira GfK.
Ukupno 44 posto ispitanika kao glavni razlog za odabir određene trgovine navelo je njezinu blizinu. Na drugom su mjestu cijene (16 posto), a tek na četrnaestom (1 posto) ponuda proizvoda domaćih robnih marki.